ممجموعه جزوات کارشناسی ارشد فراگیر مدیریت ام بی ای MBA

سوالات کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور تمام رشته ها
سوالات کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور تمام رشته ها

جزوات ارشد فراگیر
جزوات ارشد فراگیر
سوالات کنکور ارشد فراگیر
سوالات کنکور ارشد فراگیر
سوالات ترمی ارشد پیام نور
سوالات ترمی ارشد پیام نور
سوالات کنکور دکترا
سوالات کنکور دکترا
تند خوانی و تقویت حافظه
تند خوانی و تقویت حافظه

چطور برنامه ریزی خوبی داشته باشیم؟ | همیشه آنلاین


خلاصه مطلب :

چگونه یک برنامه ریزی موفق و خوبی داشته باشیم که بتوانیم به آن عمل کنیم در این مقاله سعی داریم اصول یک برنامه ریزی موفق را برای شما بازگو کنیم.


متن اصلی مطلب :

چطور برنامه ریزی خوبی داشته باشیم؟ | همیشه آنلاین





پنجشنبه , 9 فروردین 1403 خانه راهنمای سایت پرسش و پاسخ فروشگاه خبرخوان پیام نور درباره همیشه آنلاین تماس با ما

همیشه آنلاین ارشد" target="_blank">کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور

صفحه اصلی پیام نور" target="_blank">اخبار پیام نور اخبار ارشد" target="_blank">کارشناسی ارشد اخبار دکتری ارشد" target="_blank">کارشناسی ارشد فراگیر خرید بسته های آمادگی آزمون کارشناسی ارشد فراگیر دانلود سوالات آزمون های ادوار گذشته فراگیر دانلود جزوات و سوالات کارشناسی ارشد پیام نور ( ترمی ) مطالب و مقالات آموزشی عوامل موثر بر یادگیری و مطالعه نکات آمادگی در کنکورها تقویت حافظه و روش های آن روش های موفقیت مطالعه درسی و برنامه ریزی مطالعه تندخوانی و تقویت حافظه اطـلاعیه بـروزرسانی و تـخفیف هـای ویژه سـایت : هشدار به داوطلبان ثبت نام ارشد فراگیر دانشگاه پیام نور جزئیات نحوه ثبت نام در آزمون ارشد فراگیر + اطلاعیه سازمان سنجش خبر فوری : زمان و جزئیات آزمون کارشناسی ارشد فراگیر نوبت 22 چگونه تحصیل همزمان در دو رشته دانشگاه پیام نور داشته باشیم ؟ برگزاری آزمون کارشناسی ارشد فراگیر ۱۴۰۰ پیام نور | آخرین وضعیت سوالات متداول داوطلبان آزمون کارشناسی ارشد فراگیر زمان ثبت نام آزمون ارشد فراگیر پیام نور 1400 نوبت بیست و دوم آزمون کارشناسی ارشد فراگیر" target="_blank">کارشناسی ارشد فراگیر سال 1400 برگزار میگردد زمان ثبت نام جاماندگان آزمون زبان دکتری پیام نور اعلام شد خلاصه جزوه زبان تخصصی طاهره فیضی رشته مدیریت دولتی زمان برگزاری ۹ آزمون ۱۴۰۰ اعلام شد | اطلاعیه زمان برگزاری کنکور ارشد ۱۴۰۰ امکان برگزاری پیش از موعد آزمون‌های پیام نور با هماهنگی و رضایت دانشجویان 600 تست درس حقوق اساسی حسن خسروی به همراه پاسخنامه چگونه بدون آزمون وارد مقطع ارشد شویم ؟ | ارشد بدون آزمون در صورت حذف آزمون کارشناسی ارشد فراگیر" target="_blank">کارشناسی ارشد فراگیر چگونه وارد ارشد پیام نور شویم ؟ زمان برگزاری آزمون ارشد فراگیر نوبت بیست و یکم ۹۹ | توزیع کارت تاریخ دقیق ثبت نام کارشناسی ارشد فراگیر" target="_blank">کارشناسی ارشد فراگیر سال 99 + اطلاعیه سازمان سنجش مجوز پذیرش در دوره فراگیر کارشناسی ارشد پیام نور صادر شد افزایش شهریه دانشگاه پیام نور در سال 99 به میزان 15 درصد زمان ثبت نام آزمون ارشد فراگیر پیام نور 99 نوبت بیست و یکم خانه/مطالب و مقالات آموزشی/روش های موفقیت/چطور برنامه ریزی خوبی داشته باشیم؟ چطور برنامه ریزی خوبی داشته باشیم؟

6 اسفند , 1395 روش های موفقیت, مطالعه درسی و برنامه ریزی مطالعه 2 دیدگاه 81 بازدید

چطور برنامه ریزی خوبی داشته باشیم؟

چگونه یک برنامه ریزی موفق و خوبی داشته باشیم که بتوانیم به آن عمل کنیم.

همیشه ی خدا وقت کم می آید! به کارهایی که دوست دارید انجام بدهید یا باید انجام بدهید نمیرسید! کلافه و عصبی می شوید و از همه بدتر اینکه ناامیدی تمام وجودتان را پر میکند! اگر از این وضعیت خسته شده اید و دنبال راه چاره هستید باید بگویم تنها راه چاره برای شما برنامه ریزی روزانه است!

حتما این جمله را شنیدید که

” هرکسی که برای رسیدن به پیروزی برنامه ریزی نکند برای شکست برنامه ریزی کرده است”

در این مقاله قصد داریم در مورد نحوه ی صحیح برنامه ریزی صحبت کنیم تا شما بتوانید خودتان برای خودتان و بر اساس توانایی و زمانی که در اختیار دارید برنامه ریزی مناسب و قابل انجامی را طرح ریزی کنید و یک گام به سوی موفقیت نزدیک تر شوید.

هدف از برنامه ریزی

اولین و مهمترین عامل در برنامه ریزی تعیین هدف است! اصلا برنامه ریزی میکنید تا به یک هدف خاص که در ذهن دارید برسید. خود این هدف به چند بخش تقسیم میشود که عبارتند از:

هدف کوتاه مدت هدف میان مدت هدف بلند مدت

که این ها باید در طول هم باشند، یعنی اهداف کوتاه مدت باید بخشی از اهداف میان مدت را تکمیل کنند و اهداف میان مدت باید کامل کننده ی اهداف بلند مدت شما باشند. به عبارت دیگر، اهداف بلند مدت از چند هدف میان مدت تشکیل شده اند و اهداف میان مدت هم از چندین هدف کوتاه مدت شکل گرفته اند. این مسیر باید به صورت پله به پله طی شود و اهداف کوتاه مدت مصداق همین پله ها هستند.

همین الان یک کاغذ و قلم بردارید و با خط درشت هدف خود را بنویسید. به یاد داشته باشید که باید بگونه ای بنویسید که گویی همین الان به هدفتان دست پیدا کرده اید. نخست چشمانتان را ببندید و به جایی که دوست دارید برسید فکر کنید، تصورش کنید و سعی کنید با تمام وجود احساسش کنید. این احساس ممکن است الان برای شما غریب باشد ولی مطئن باشید در آینده فقط یک رویا نخواهد بود. همین احساس و هدف را با خط درست به روی کاغذ منتقل کنید، طوری که هر دفعه نگاهتان به این نوشته افتاد، احساسش را در وجود خود تجربه کنید. باید بدانید که تنها دانستن هدف کافی نیست، نوشتن هدف بر روی کاغذ باعث میشود که به مرور زمان، این هدف در ضمیر ناخودآگاه شما پرورش یابد.

پس باید هدفتان را بر روی کاغذ با خط درشت و ترجیحا به صورت رنگی (رنگ شاد) بنویسید و در مکانی که مقابل دید شما قرار دارد نصب کنید طوری که روزی چند بار آن را ببینید. فراموش نکنید که هدف باید با جمله ای به زمان حال نوشته شود:

“خدایا شکر که با لطف تو الان دانشجوی ممتاز رشته مهندسی دانشگاه اصفهان هستم”

سعی کنید هر روز که از خواب بیدار میشوید برای چند دقیقه به هدفتان فکر کنید و آن را احساس کنید! و بعد با یک لبخند روزی را که در پیش رو دارید آغاز کنید و این لبخند را تا انتهای روز بر لبان خود داشته باشید.
لازم است بدانید تا اینجا تنها نیمی از مسیر را طی کرده اید! مسیر زندگی خود را مشخص کرده اید و میدانید که چه انتظاراتی از زندگی خود دارید و میخواهید به کدام سمت حرکت کنید. حال لازم است توشه ی راهی که در طول این مسیر برای رسیدن به نقطه ی پایان احتیاج دارید را مشخص کنید. این توشه ی راه در واقع همان برنامه ریزی کردن است.

چطور برنامه ریزی خوبی داشته باشیم؟

اهمیت یک برنامه ریزی خوب و منسجم

بیایید اول با هم ببینیم یک برنامه خوب چه ویژگی هایی باید داشته باشد! من این ویژگی ها را اینطور اولویت بندی میکنم:

فردی باشد: یعنی برحسب خصوصیات جسمی و روحی خود شما انجام شده باشد و منحصرا برای شما باشد. شما در دنیا منحصر بفرد هستید و هیچ شخص دیگری خصوصیات شما را ندارد و در واقع هر فرد با فرد دیگر متفاوت است. پس در نتیجه هدفها نیز متفاوت هستند. پس نیاز است که برنامه را خود شما تنظیم کرده باشی چون هیچکس بهتر از خود شما با روحیاتتان آشنایی ندارد. البته این بدین معنا نیست که از تجربیات دیگران استفاده نکنید. ساده باشد: نمیخواهیم آپولو هوا کنیم یا رآکتور هسته ای راه اندازی کنیم! سخت نگیرید! برنامه باید به نحوی باشد که بتوانید ظرف مدت نیم ساعت آنرا انجام دهید. اینکه چطور برنامه ریزی کنید را در قسمت بعدی به شما خواهیم گفت. الان باید هدف از برنامه ریزی و نیازمندیهای آن را بدانید. انعطاف پذیر باشد: حتی نابغه ها هم گاهی اوقات دچار حوادث پیش بینی نشده میشوند و از برنامه ای که دارند عقب می افتند و یا نمیتوانند بخشی از برنامه را آنطور که برنامه ریزی کرده اند انجام دهند ولی از مسیرشان در رسیدن به هدف منحرف نمی شوند چون برنامه ی انعطاف پذیر دارند. در واقع باید حوادث غیر قابل پیش بینی را هم در برنامه درنظر بگیرید. برای مثال فرض کنید مهمان ناخوانده دارید و نمیتوانید طبق برنامه به کاری که دارید برسید، باید بتوانید بدون اینکه برنامه ی اصلی دستخوش تغییرات عمده شود، زمان خالی برای جبران پیدا کنید. هرچند اولیت با برنامه ای است که طرح کرده اید و باید خودتان را ملزم به رعایت آن کنید. قابل استفاده باشد: تقریبا اکثر افراد در شروع برنامه ریزی جوگیر شده! و برنامه ای فراتر از حد توان خود طرح ریزی میکنند. به این معنی که وقتی شما به صورت معمول روزانه حدود 3 ساعت مطالعه میکنید هنگام برنامه ریزی، برای 10 ساعت مطالعه طرح ریزی میکنید. در خصوص این مورد نیز در قسمت بعدی به تفصیل صحبت خواهیم کرد. امکان ارزیابی کار را داشته باشد: برنامه شما باید این امکان را داشته باشد تا پیشرفت و پسرفت کارهای شما را نشان دهد. یعنی نقطه ی شروع را مشخص کرده باشد و در طی مسیر بدانید که کدام بخش را به درستی انجام داده اید و در انجام کدام بخشها موفق نبوده اید تا بتوانید نقاط ضعف را برطرف کنید و آنها را به پیشرفت تبدیل کنید.

برای اینکه بتوانید یک برنامه خوب داشته باشید که بعد از چند روز در اثر فشار زیاد از انجام آن دلسرد نشوید و نتوانید انجامش بدهید باید دقت کنید که بلند پروازی نداشته باشید و بر حسب توانایی های خود برنامه ریزی کنید.

برای هفته اول و یا دو هفته ی اول مثل سابق درس بخوانید و برنامه ریزی نکنید. انگار اتفاقی نیافتاده است! فقط یک کاغذ و قلم دم دست داشته باشید وهرکاری که انجام میدهید را با تاریخ و زمان انجام آن ثبت کنید. برای مثال اینطور ثبت کنید:

“ساعت 1 تا 1:30 ناهار خوردم، 1:30 تا 2:30 خوابیدم، 2:30 تا 4 تلویزیون فلان برنامه را تماشا کردم، 4 تا 5:30 ریاضی خواندم، 6 تا 7 ادبیات خواندم و الی آخر”.

برای مدت یک هفته همین روند را حفظ کنید. هرکاری که انجام میدهید را ثبت کنید و خودتان را ملزم به ثبت وقایع کنید!

حالا بعد از یک هفته از عادت های خودتان خبر دارید و میدانید که به طور میانگین چند ساعت در روز درس میخوانید و چقدر از وقتتان را به کارهای دیگر اختصاص میدهید. تمام اینها را به صورت مکتوب در دفترچه ی خود دارید! که در ادامه نحوه ی استفاده از این اطلاعات را توضیح خواهیم داد.

اولویت بندی کارها چه اهمیتی دارد؟

گام بعدی تعیین کردن اولویت کارها بر اساس اهمیت برای رسیدن به هدف است.باید کارها را بر اساس اهمیت آنها درجه بندی کنید، آن دسته از کارها که بالاترین اهمیت را در رسیدن به هدف دارند درجه 1 خواهند بود و سایر کارهایی که اهمیت کمتری دارند در درجات بعدی از اولویت قرار میگیرند.

برنامه ریزی به صورت ماهانه

برای نوشتن برنامه باید از مقیاس بزرگ به کوچک حرکت کنید. اول هدف کلی را تعیین کردید که فرض میکنیم برای مدت یک سال است. در قدم بعدی باید برای هر ماه اهدافی را تعیین کنید (همان اهداف میان مدت) در واقع هدف اصلی را به چند هدف میان مدت تبدیل میکنید. مثلا تعیین میکنید در طی این ماه 3 فصل از درس ادبیات، 2 مبحث از ریاضیات و … را باید مطالعه کنید. بهتر است حجم مطالعه را هم مشخص کنید مثلا 100 صفحه (از صفحه ی x تا صفحه ی Y) از فلان کتاب و …

این کار را بر اساس عاداتی که ثبت کرده اید انجام بدهید و بلندپروازی نکنید. داخل یک برگه پیش بینی خودتان را از یک ماه که پیش رو دارید بنویسید. ممکن است در ابتدا این کار کمی سخت باشد ولی در مدت زمان کوتاهی خواهید توانست حتی فعالیت های یک سال را هم پیش بینی کنید!

برنامه هفتگی

مقیاس بعدی هفته است. پس باید برای هفته هایی که در ماه وجود دارند برنامه ریزی کنید. مثلا از آن 100 صفحه که در برنامه ی ماهانه باید مطالعه کنید 25 صفحه را در این هفته، 25 صفحه در هفته ی بعد و به همین ترتیب الی آخر. برای تمام دروس این کار را انجام دهید و بر روی یک برگه کاغذ یا درون دفتر برنامه نویسی تان یادداشت کنید.

برنامه روزانه

اکنون که از آن 100 صفحه فقط 25 صفحه باقی مانده است (طبق مثال 25 صفحه در هفته) باید این مقدار را در روزهای هفته تقسیم کنید. مثلا برای خودتان تعیین کنید در روز دوشنبه از ساعت 16 الی 18 صفحه ی 1 تا 12 فلان کتاب و در روز پنج شنبه از ساعت 17 الی 19 صفحه ی 13 الی 25 همان کتاب. به همین منوال برای درس ها وقت بگذارید و به مرور زمان میزان مطالعه و حجم آن را افزایش بدهید. مثلا هفته ی اول یک ساعت بیشتر درس بخوانید، هفته ی دوم یک ساعت بیشتر کنید، هفته ی سوم یک ساعت دیگر بیشتر کنید. به این ترتیب از درس هم زده نمی شوید. از کارهایی که اولویت کمتری دارند چشم پوشی کنید و زمان آنها را به درس و به هدفی که دارید (هدف الزاما درسی نیست) بپردازید.

نکته مهم: برای هر یک ساعت فعالیت درسی، 10 دقیقه استراحت در نظر بگیرید.

برای یک هفته ی کامل برنامه ریزی کنید و شب، قبل از اینکه بخوابید برنامه ی روز بعد را مرور کنید. در هر روز کنار مواردی را که طبق برنامه انجام داده اید بنویسید “آفرین” یک تیک هم بزنید کنارش! این کار در ضمیر ناخودآگاه شما تاثیر مثبت خواهد داشت.

در انتهای هفته اگر به خوبی به برنامه عمل کردید در هفته ی بعد چند ساعت از یک روز خاص (مثلا پنج شنبه) را برای خودتان جایزه قرار بدهید و چند ساعتی را با دوستان خوش بگذرانید. کارها را هفتگی و ماهانه ارزیابی کنید، نقاط قوت را حفظ کنید و نقاط ضعف را تصحیح کنید. تمام موارد را یادداشت کنید. با یادداشت کردن اجازه بدهید این روند در ضمیر ناخودآگاه شما شکل بگیرد و پس از مدتی از پیشرفت خودتان حیرت زده خواهید شد.

به خود و توانایی هایتان ایمان داشته باشید. مطمئن باشید کاری نیست که نتوانید انجامش بدهید، ولی توجه داشته باشید برای کارهای بزرگ باید زمان و همت بزرگ هم بکار بگیرید!

با دوستانتان به اشتراک بگذارید فیسبوک تویتر Stumbleupon لینکدین پینترست

برچسباصول برنامه ریزی موفق برنامه ریزی برنامه ریزی درسی برنامه ریزی موفق موفقیت

درباره ی مدیر سایت

بیش از 15 سال سابقه فعالیت در زمینه کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور جهت راهنمایی و ارائه خدمات ویژه به تمام داوطلبین کنکور کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور و ارائه مشاوره به داوطلبین این آزمون به صورت تخصصی قبلی ظرفیت پذیرش مقطع دکتری | اعلام نتایج نهایی کنکور دکتری در شهریور۹۶ بعد زمان دقیق اعلام نتایج کارشناسی ارشد فراگیر نوبت هفدهم بهمن ماه

شاید این مطالب برایتان مفید باشد

مطالعه صحیح : بهترین روش های مطالعه صحیح و درس خواندن و تندخوانی

9 تیر , 1397

شش مانع اصلی مطالعه صحیح را بشناسید

30 تیر , 1395

چرا تکنیک های تست زنی مهندسی معکوس برای پیام نوری ها مفید است ؟

8 تیر , 1395

مطلب پیشنهادی

هشت نکته برای مطالعه اثربخش تر؛ روخوانی مکرر بی فایده است

هشت نکته برای مطالعه اثربخش تر؛ روخوانی مکرر بی فایده است هشت نکته برای مطالعه …

2 دیدگاه

Sani 22 اسفند , 1398 در 8:09 ب.ظ

خیلى ممنون از کمکتون

پاسخ نجم 26 خرداد , 1396 در 4:25 ق.ظ

عالی بود.ممنون ازراهنماییتون

پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه *

نام *

ایمیل *

وب‌ سایت

Δ

دسترسی سریع به ارشد فراگیر

خرید بسته های آمادگی آزمون کارشناسی ارشد فراگیر دانلود سوالات آزمون های ادوار گذشته فراگیر دانلود جزوات و سوالات کارشناسی ارشد پیام نور ( ترمی )

تند خوانی چیست ؟! تند خوانی چه فوایدی دارد ؟ چگونه تند خوان شویم ؟

مطالعه صحیح : بهترین روش های مطالعه صحیح و درس خواندن و تندخوانی

آشنایی با مهارت های تندخوانی در 20 دقیقه | خواندن یک کتاب در 60 دقیقه

عادت درون خوانی به هنگام مطالعه را اکیدا ترک کنید

با ورزش مغز آشنا شوید ! ( تقویت حافظه )

نیازمندیهای دانشجویان ارشد

خلاصه جزوه زبان تخصصی طاهره فیضی رشته مدیریت دولتی

21 اردیبهشت , 1400

600 تست درس حقوق اساسی حسن خسروی به همراه پاسخنامه

7 اردیبهشت , 1400

آخرین جزوات ارشد بروز شده

جزوه و سوالات درس بازمهندسی فرآیند کسب و کارجزوه و سوالات درس آموزش و توسعه ریچموند نوئهجزوه و سوالات درس اخلاق و احکام کسب و کار دکتر پرهیزگارجزوه درس مدیریت استراتژیک با رویکرد تدوین استراتژی دکتر خباز و امینیسوالات ارشد فراگیر رشته پژوهش هنر ۹۵ نوبت هفدهمسوالات ارشد فراگیر رشته روانشناسی عمومی ۹۶ نوبت هجدهمسوالات ارشد فراگیر رشته معماری ۹۵ نوبت هفدهمسوالات ارشد فراگیر رشته مدیریت کسب و کار ۹۶ نوبت هجدهمسوالات ارشد فراگیر رشته مدیریت کسب و کار ۹۵ نوبت هفدهمسوالات ارشد فراگیر رشته حقوق خصوصی ۹۶ نوبت هجدهم جدیدترینمحبوبتریندیدگاه هابرچسب

هشدار به داوطلبان ثبت نام ارشد فراگیر دانشگاه پیام نور

26 فروردین , 1402

جزئیات نحوه ثبت نام در آزمون ارشد فراگیر + اطلاعیه سازمان سنجش

8 اسفند , 1400

خبر فوری : زمان و جزئیات آزمون کارشناسی ارشد فراگیر نوبت 22

1 اسفند , 1400

چگونه تحصیل همزمان در دو رشته دانشگاه پیام نور داشته باشیم ؟

7 دی , 1400

برگزاری آزمون کارشناسی ارشد فراگیر ۱۴۰۰ پیام نور | آخرین وضعیت

16 آذر , 1400

رشته های کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور سال 97

21 شهریور , 1390 903

اعلام نتایج آزمون های فراگیر سال 91 | آخرین خبرها لحظه به لحظه

8 بهمن , 1391 775

آخرین خبرها درباره اعلام نتایج آزمون های فراگیر (لحظه به لحظه)

8 اسفند , 1390 622

پاسخگویی برخی سوالات داوطلبان ورود به دانشگاه پیام نور

5 اسفند , 1390 616

پذیرش صد در صد داوطلبان آزمون پیام نور | زمان اعلام نتایج

24 آذر , 1391 521 خدیجه: سلام وقت بخیر من کارشناس رشته مهندسی کشاورزی گرایش مدیریت وآبادانی روستاها هستم... مدیر سایت: نیازی نیست همانا کافیه برای دیدن نتایج... مدیر سایت: از طریق ایمیل دانشگاه پیگیری کنید شاید بتونید نتیجه بگیرید کلا دانشگاه پیام نور... مدیر سایت: هنوز تاریخی اعلام نشده منتظریم... Negin: سلام خسته نباشید من هم کنکور ادبیات و هم زبان شرکت کردم ولی متاسفانه به ما نگفتن... همیشه آنلاین پیام نور ارشد فراگیر ثبت نام سازمان سنجش کنکور اخبار پیام نور ارشد فراگیر کارشناسی ارشد فراگیر فراگیر پیام نور سوالات مدیریت دانشگاه پیام نور تست موفقیت دانلود کامپیوتر کنکور فراگیر جزوات کد رشته محل مدیریت بازرگانی اخبار پيام نور اخبار دکتری مدیریت اجرایی

بروزرسانی همیشه آنلاین

26 فروردین , 1402

هشدار به داوطلبان ثبت نام ارشد فراگیر دانشگاه پیام نور

8 اسفند , 1400

جزئیات نحوه ثبت نام در آزمون ارشد فراگیر + اطلاعیه سازمان سنجش

1 اسفند , 1400

خبر فوری : زمان و جزئیات آزمون کارشناسی ارشد فراگیر نوبت 22

7 دی , 1400

چگونه تحصیل همزمان در دو رشته دانشگاه پیام نور داشته باشیم ؟

16 آذر , 1400

برگزاری آزمون کارشناسی ارشد فراگیر ۱۴۰۰ پیام نور | آخرین وضعیت

عضویت در خبرنامه همیشه آنلاین

در خبرنامه ایمیلی وبسایت عضو شوید.
دریافت آخرین اخبار دانشگاهی ارشد و دکتری .

همیشه آنلاین در شبکه های اجتماعی

درباره ی گروه و مدیریت همیشه آنلاین

گروه همیشه آنلاین به مدیریت مهندس امین زایراومالی بیش از 15 سال سابقه فعالیت در زمینه کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور جهت راهنمایی و ارائه خدمات ویژه به تمام داوطلبین کنکور کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور و ارائه مشاوره به داوطلبین این آزمون به صورت تخصصی در حال فعالیت است. گروه بزرگ همیشه آنلاین تخصصی ترین گروه فعال در زمینه آزمون ارشد فراگیر پیام نور می باشد.

محصولات فروشگاه همیشه آنلاین

بسته آمادگی آزمون ارشد فراگیر حقوق دادرسی اداریبسته آمادگی آزمون ارشد فراگیر مشاوره خانواده شغلی و توانبخشیبسته آمادگی آزمون ارشد فراگیر برنامه ریزی درسیبسته آمادگی آزمون ارشد فراگیر فقه و مبانی حقوق اسلامیبسته آمادگی آزمون ارشد فراگیر روانشناسی اسلامی مثبت گرابسته آمادگی آزمون ارشد فراگیر مدیریت منابع انسانی اسلامیبسته آمادگی آزمون ارشد فراگیر زبان و ادبیات فارسیبسته آمادگی آزمون کارشناسی ارشد فراگیر حقوق خصوصیبسته آمادگی آزمون کارشناسی ارشد فراگیر حسابرسیبسته آمادگی آزمون ارشد فراگیر عمران مهندسی و مدیریت ساختبسته آمادگی آزمون کارشناسی ارشد فراگیر حقوق جزا و جرم شناسیبسته آمادگی آزمون ارشد فراگیر مدیریت فناوری اطلاعاتبسته آمادگی آزمون کارشناسی ارشد فراگیر حقوق بین المللبسته آمادگی آزمون کارشناسی ارشد فراگیر مدیریت آموزشیبسته آمادگی آزمون کارشناسی ارشد فراگیر روانشناسی تربیتی Powered By : Amin Zayeromali © Copyright 2024, All Rights Reserved - شماره های تماس همیشه آنلاین : 09129739525 - 09358027490
این سایت وابسته به هیچ نهادی نمی باشد و بصورت كاملا" مستقل اداره میشود و در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است.
همیشه آنلاین مسئولیت محتوای خبرها که با منبع ذکر شده اند را بر عهده ندارد
به نسخه موبایل بروید

کلمات کلیدی :



جزوات ارشد فراگیر
جزوات ارشد فراگیر
سوالات کنکور ارشد فراگیر
سوالات کنکور ارشد فراگیر
سوالات ترمی ارشد پیام نور
سوالات ترمی ارشد پیام نور
سوالات کنکور دکترا
سوالات کنکور دکترا
تند خوانی و تقویت حافظه
تند خوانی و تقویت حافظه
ممجموعه جزوات کارشناسی ارشد فراگیر مدیریت اجرایی

سوالات کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور تمام رشته ها
سوالات کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور تمام رشته ها