ممجموعه جزوات کارشناسی ارشد فراگیر مدیریت ام بی ای MBA

سوالات کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور تمام رشته ها
سوالات کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور تمام رشته ها

جزوات ارشد فراگیر
جزوات ارشد فراگیر
سوالات کنکور ارشد فراگیر
سوالات کنکور ارشد فراگیر
سوالات ترمی ارشد پیام نور
سوالات ترمی ارشد پیام نور
سوالات کنکور دکترا
سوالات کنکور دکترا
تند خوانی و تقویت حافظه
تند خوانی و تقویت حافظه

آغاز ثبت نام عتبات دانشگاهیان از امروز / پاسخ به سوالات متدوال - پی ان یو نیوز - PnuNews - اخبار پیام نور


خلاصه مطلب :

ثبت نام هفدهمین دوره عتبات دانشگاهیان از امروز در سایت لبیک آغاز شد و تا ۲۲ ماه جاری ادامه خواهد داشت .


متن اصلی مطلب :

آغاز ثبت نام عتبات دانشگاهیان از امروز / پاسخ به سوالات متدوال - پی ان یو نیوز - PnuNews - اخبار پیام نور





تماس با ما تماس با ما درباره ما استخدام ثبت نام ورود به سایت تماس با ما درباره ما استخدام ثبت نام ورود به سایت صفحه اصلی دانلود رایگان نمونه سوال پیام نور با جواب اخبار برگزیده ویژه ها پیام نور جدول شهریه آیین نامه های پیام نور حذفیات دروس پیام نور برنامه امتحانات پیام نور لیست منابع و ارایه دروس تقویم آموزشی نمونه سوال کتاب و جزوه بدون آزمون انتخاب واحد حذف و اضافه سیستم گلستان راهنمای سیستم گلستان فراگیر استانها آذربایجان غربی آذربایجان شرقی اردبیل اصفهان البرز ایلام بوشهر تهران چهارمحال و بختیاری خراسان جنوبی خراسان رضوی خراسان شمالی خوزستان زنجان سمنان سیستان و بلوچستان سمنان فارس قم کردستان کرمان کرمانشاه کهگیلویه و بویراحمد گلستان گیلان لرستان مازندران مرکزی هرمزگان همدان یزد دکترا اخبار آموزش عالی اخبار دانشگاه پیام نور اخبار دانشگاه آزاد اخبار علوم پزشکی اخبار علمی پژوهشی تبلیغات بخش های سایت صفحه اول نمونه سوال با جواب ثبت نام ورود به سایت جستجو تماس با ما اخبار پیام نور لیست منابع و ارایه دروس برنامه امتحانات پیام نور سیستم گلستان پیام نور فراگیر بدون آزمون استانها اخبار دانشگاه ها دانشگاه آزاد کارشناسی ارشد" target="_blank">کارشناسی ارشد دکترا درباره ما

آغاز مهلت تغییر محل آزمون پیام نور نیمسال دوم 1402-1401

مهلت ثبت درخواست تغییر محل آزمون پیام نور برای امتحانات حضوری نیمسال دوم سال تحصیلی 1402-1401 آغاز شد

امتحانات ۱۶۹۱ عنوان درس پیام نور استاد محور شد + لیست دروس

دانشگاه پیام نور امتحان پایان ترم 1691 عنوان درس را در اختیار اساتید خود قرار داد

تمدید دوباره مهلت ثبت نمره میانترم دانشجویان پیام نور

دانشگاه پیام نور مهلت ثبت نمره میان ترم نیمسال اول سال تحصیلی 1402-1401 را برای کلیه دانشجویان تمدید کرد   به گزارش آرمان آرا براساس آنچه که دانشگاه پیام نور اعلام کرده است مهلت ثبت نمره میان ترم در نیمسال اول سال تحصیلی 1402-1401 را برای دانشجویان کارشناسی و ارشد" target="_blank">کارشناسی ارشد فقط و فقط برای […]

آغاز مهلت تغییر محل آزمون پیام نور نیمسال اول 1402-1401

مهلت ثبت درخواست تغییر محل آزمون پیام نور برای امتحانات حضوری نیمسال اول سال تحصیلی 1402-1401 از امروز آغاز شد

آغاز حذف و اضافه ترم مهر 1401 پیام نور

مهلت حذف و اضافه ترم مهر 1401 دانشگاه پیام نور از امروز پنجشنبه برای کلیه دانشجویان کارشناسی ، ارشد و دکتری آغاز شد

لیست منابع و ارائه دروس نیمسال اول پیام نور سال تحصیلی 1402-1401

لیست منابع و ارائه دروس پیام نور مقطع کارشناسی ، کارشناسی ارشد و دکتری در نیمسال اول سال تحصیلی 1402-1401 از اینجا دانلود کنید

نکات بسیار مهم نحوه ثبت نام پذیرفته شدگان ارشد پیام نور پذیرش مهر 1401

ثبت نام پذیرفته شدگان کارشناسی ارشد مهر 1401 پیام نور به صورت غیر حضوری و اینترنتی در سیستم گلستان پیام نور انجام میشود

نظرات 10 تیر 1396 آغاز ثبت نام عتبات دانشگاهیان از امروز / پاسخ به سوالات متدوال

ثبت نام هفدهمین دوره عتبات دانشگاهیان از امروز در سایت لبیک آغاز شد و تا ۲۲ ماه جاری ادامه خواهد داشت .

 

به گزارش سایت پی ان یو نیوز ثبت نام دانشگاهیان جهت اعزام به عتبات عالیات(نجف، کربلا و کاظمین) در هفدهین دوره از امروز ۱۰ تیر ماه در سایت لبیک به نشانی www.labbayk.ir آغاز شد و تا ۲۲ ماه جاری در سایت لبیک ادامه خواهد یافت.
قرعه کشی در تاریخ 24 تیرماه توسط ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان انجام خواهد شد

برای ثبت نام عتبات دانشگاهیان کلیک کنید

ثبت نام دانشگاهیان سراسر کشور در ۵ گروه، شامل اساتید، دانشجویان متاهل، دانشجویان دختر، پسران دانشجو و کارمندان دانشگاه ها انجام می شود.

هزینه عتبات دانشگاهیان بسته به دوری و نزدیکی به مرز متفاوت است و میانگین قیمت به صورت زمینی در تهران حدود ۱ میلیون و ۱۰۰هزار تومان و هوایی یک میلیون و ۷۰۰هزار تومان برآورد شده است.

بر اساس برنامه ریزی های انجام شده وام یک میلیونی برای سفرهای زمینی و وام یک و نیم میلیونی برای سفرهای هوایی اعطا می شود.

اعزام دانشجویان به عتبات عالیات در ماه های مرداد، شهریور و مهرماه انجام خواهد شد. انتخاب تاریخ و نوع اعزام به صورت زمینی یا هوایی به عهده زائرست اما در استان های مرزی اعزام فقط به صورت زمینی است. قیمت نهایی نیز بعد از اعلام از سوی سازمان حج و زیارت به اطلاع زائرین خواهد رسید.

گفتنی است زائرین ۷ شب را در شهرهای مقدس کشور عراق اقامت خواهند داشت و در این مدت به زیارت اماکن مقدس شهرهای نجف اشرف، کربلای معلی و کاظمین خواهند پرداخت.

 

برای ثبت نام عتبات دانشگاهیان کلیک کنید

قبل از ثبت نام به دقت نکات ذیل را مطالعه و رعایت فرمائید:

1- کلیه دانشگاهیان اعم ازاساتید، دانشجویان و کارمندان دانشگاه ها می توانند درثبت نام عتبات دانشگاهیان شرکت نمایند.

2- کلیه دانشگاهیان می توانند به صورت انفرادی و یا به همراه همسر و دو فرزند خود ثبت نام نمایند. دراین دوره نیز، دختران دانشجو می توانند به صورت فردی و مجردی ثبت نام نمایند.

توجه: اعزام دانشگاهیان  به همراه پدر و مادر به هیچ عنوان مقدور نمی باشد .

3- ثبت نام از تاریخ 1396/04/10 آغاز و تا تاریخ 1396/04/22 ادامه خواهد داشت.و قرعه کشی در تاریخ 1396/04/24 توسط ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان انجام خواهد شد و نتیجه از طریق همین سایت و پیام کوتاه به اطلاع برگزیدگان خواهد رسید .

تذکر- باتوجه به اینکه تعدادی از دانشگاهیان اقدام به بستن پیامک های تبلیغاتی نموده اند ملاک اطلاع رسانی به دانشگاهیان محترم پیامک نبوده و از کلیه ثبت نام کنندگان درخواست می شود پس از تاریخ قرعه کشی به همین سایت مراجعه کرده و از نتیجه قرعه کشی مطلع شوند .

4- هر فرد می تواند در هنگام ثبت نام تاریخ سفر خود با دو اولویت را انتخاب نماید. و درمرحله قرعه کشی برای هر تاریخ، قرعه کشی مجزا صورت خواهد پذیرفت .

5- آژانس اعزام کننده از استان محل تحصیل و یا تدریس خواهد بود. تعیین کاروان و تاریخ اعزام، توسط شخص زائر خواهد بود و امکان جابجایی درمراحل بعدی وجود نخواهد داشت .

6- افرادی که اولویت اعزام خود را در کاروان های مناسبتی مثل ایام عرفه(4تا10 شهریور)، انتخاب نمایند توجه فرمایند که هزینه سفر در این ایام بنا بر تصمیم سازمان حج و زیارت؛ حدود 15 درصد افزایش خواهد داشت. همچنین با توجه به ثبت نام بیشترمتقاضیان کاروان های پر متقاضی مثل عرفه؛ عید غدیر و دهه اول محرم، امکان پذیرفته شدن در قرعه کشی کمتر خواهد بود.پیشنهاد می شود برای بالا بردن شانس پذیرفته شدن در قرعه کشی تاریخ های غیر مناسبتی را انتخاب فرمائید.

7- اعزام دانشگاهیان با توجه به دوری و نزدیکی استان ها به مرز؛به صورت زمینی و یا هوایی صورت می گیرد و در برخی استان های بزرگتر هر دو نوع اعزام موجود است .

8- هزینه کاروان های عتبات دانشگاهیان در هنگام ثبت نام و انتخاب تاریخ مشخص می باشد. به طور میانگین هزینه کاروان های هوایی 1/600/000 تومان و زمینی 1/100/000 تومان خواهد بود، که با توجه به دوری و نزدیکی به مرز نرخ هراستان متفاوت می باشد. درجه کاروانهای در نظر گرفته شده برای دانشگاهیان در اعزام های هوایی درجه A و در اعزام های زمینی درجه C می باشد. ضمناً مدت سفر هفت شب می باشد.   

توجه: قیمت کاروان های دانشجویی در مقایسه با کاروان های عادی سازمان حج و زیارت (در مقایسه کاروان های هم درجه و هم ردیف آن) حدود 20 تا 40 هزار تومان ارزانتر می باشد.

9- اعزام عتبات دانشگاهیان در این دوره ازتاریخ 1396/05/15 آغاز و تا 1396/08/08 ادامه خواهد داشت .

10- مبلغ 15میلیون ریال برای زائرین کاروان های هوایی و مبلغ 10 میلیون ریال  برای زائرین کاروان های زمینی وام قرض الحسنه با باز پرداخت 18 ماهه به هر متقاضی و یک نفر همراه تعلق خواهد گرفت(دستورالعمل وچگونگی دریافت تسهیلات پس از مشخص شدن پذیرفته شدگان در قرعه کشی اعلام خواهد شد)

11- متقاضی دانشجو می‌بایست در سال تحصیلی96 مشغول به تحصیل باشد و برای اساتید و کارمندان محترم، داشتن شماره حکم کارگزینی الزامی است .

12- افرادی که قبلاً با کاروان‌های عمره یا عتبات دانشجویی (دانشگاهیان) مشرف شده‌اند منعی برای ثبت نام و تشرف در قالب کاروان‌های عتبات دانشگاهیان را نخواهند داشت.

13- قبل از ثبت نام همراهان با ایشان مشورت کرده و پس از اطمینان از تمایل آنها برای سفرثبت نام نمایید .در ضمن وارد کردن کد ملی حقیقی و منطبق با ثبت احوال اجباری می باشد.

14- با توجه به مستقل بودن حج و زیارت کاشان و تعداد زیاد درخواست اعزام از شهر کاشان، متقاضیان این شهر می توانند در گزینه انتخاب استان ،کاشان را انتخاب و از اعزام با کاروانهای دانشگاهی این شهر بهره مند گردند.

15- بازه زمانی تشرف در کل کشور: دختران مجرد از 15مرداد تا 20 شهریور،و  پسران مجرد از 20 شهریور تا 8 آبان، متاهلین و اساتید از 15 مرداد تا 8 آبان می باشد. اولویت های قابل انتخاب در هر استان در صفحه ثبت نام مشخص خواهد بود، که هر شخص می تواند دو اولویت متفاوت برای شرکت در قرعه کشی انتخاب نماید.

16- ازجمله مزایای عتبات دانشجویی یکدست بودن کاروان به دلیل دانشگاهی بودن اعضاء کاروان، برنامه های فرهنگی ویژه برای دانشگاهیان در سفر، تسهیلات بانکی، وهمچنین سهولت اخذ مجوز خروج از کشور مشمولین می باشد که نیازی به مراجعه خود شخص به نظام وظیفه و گذاشتن وثیقه و سایر موارد نیست و این کار توسط ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان صورت می گیرد.

تذکر: با توجه به مشکلات داخلی کشور عراق در سازماندهی خدمات فرودگاهی، در اعزام های هوایی احتمال جابجایی مقصد پرواز از نجف به بغداد وجود دارد. این جابجایی فقط در مقصد پرواز می باشد و کاروانی که در سیستم به عنوان نجف درج گردیده در صورت پرواز به بغداد با اتوبوس به نجف منتقل شده و شروع زیارت از شهر نجف می باشد.

 

 

 

پاسخ به پرسش های متداول در خصوص عتبات دانشگاهیان ۹۶

س:بنده در دوره گذشته به عتبات عالیات اعزام شده و از وام هم استفاده کردم آیا در این دوره می توانم مجددا ثبت نام و از وام عتبات استفاده کنم؟

ج:شما می توانید مجددا ثبت نام کنید اما برای استفاده از وام باید وام قبلی را با بانک تسویه کنید.

س: اینجانب هم خود و هم همسرم دانشجو می باشیم آیا می توانیم دو بار ثبت نام کنیم؟

ج: خیر امکان ثبت نام دوباره را نخواهید داشت. فقط می بایست یکبار درسیستم ثبت نام نمائید.یکی از زوجین به عنوان زائر اصلی و یک نفر به عنوان همراه.

س: اینجانب متاهل بوده ولی به صورت فردی ثبت نام کرده ام حال می خواهم به صورت۲یا سه نفره اعزام شوم لطفا راهنمایی فرمائید.

ج: مجددا وارد سامانه شوید و ویرایش نمائید.

-س: اینجانب در گذشته به صورت مجردی به عتبات دانشجویی اعزام شده ام و اکنون متاهل شدم آیا می توانم به اتفاق همسرم ثبت نام نمایم؟

ج: بله.در ثبت نام عتبات، تشرف در دوره های قبل محدودیت ایجاد نمی کند.

-س: اینجانب گذرنامه نداشته و از معافیت تحصیلی استفاده می نمایم روند دریافت گذرنامه و خروج از کشور به چه شکل می باشد؟

ج: ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان با همکاری سازمان نظام وظیفه برای آن دسته از دانشجویانی که از معافیت تحصیلی استفاده می نمایند؛ مجوز خروج از کشور را اخذ می نماید و احتیاجی به مراجعه شخص دانشجو به سازمان وظیفه عمومی نمی باشد. پس از آن دانشجو می بایست فقط به پلیس+۱۰مراجعه نموده و برای دریافت گذرنامه اقدام نماید. توضیحات بیشتر در مرحله بعد از قرعه کشی به آگاهی دانشجویان می رسد.

س: آیا امکان اعزام پدر یا مادر به جای همسر یا واگذاری سهمیه خود به ایشان وجود دارد؟

ج: خیر، به هیچ عنوان امکان اعزام پدر یا مادر وجود ندارد.

س: تفاوت عتبات دانشگاهیان با کاروان های عادی در چیست؟

ج: دانشجو بودن تمام اعضای کاروان، برنامه های فرهنگی متنوع از جمله بازدیدهای ویژه اماکن مذهبی-تاریخی نجف و کربلا برای کاروان های دانشجویی، ارتباطات قبل و پس از سفر با دانشگاهیان، تسهیلات قرض الحسنه ویژه دانشگاهیان و سهولت اخذ مجوز خروج از کشور برای افرادی که از معافیت تحصیلی استفاده می کنند توسط ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان ، از جمله امتیازات ویژه عتبات دانشگاهیان می باشد.

-س: اینجانب دانشجوی ترم آخر می باشم آیا امکان ثبت نام و اعزام را دارم؟

 

ج: بله می توانید ثبت نام کنید.

 

س:در هنگام انتخاب اولویت اعزام پیامی مبنی بر" کم بودن شانس برای انتخاب در آن تاریخ" نمایش داده می شود.علت چیست؟

ج:انتخاب زمان های خاص مثل عرفه و دهه اول محرم با توجه به تعداد بالای متقاضیان آن،شانس انتخاب در آن تاریخ را برای متقاضی کمتر می کند.این پیام صرفا یک پیشنهاد برای انتخاب زمانی دیگر است و زائرین برای انتخاب هر تاریخی اختیار کامل دارند.

-س: اینجانب دانشجوی میهمان در دانشگاه دیگر هستم برای ثبت نام کدام دانشگاه را می بایست انتخاب کنم دانشگاه مادر یا دانشگاه کنونی؟

ج: هر دانشگاهی که برای شما گواهی اشتغال به تحصیل صادر کند، آن را انتخاب نمایید.

-س: آیا امکان ثبت نام دانشجوی دختر مجرد با یکی از محارم وجود دارد؟

ج:خیر امکان ثبت نام دانشجویان دختر به صورت مجرد در سامانه وجود دارد.

-س: آیا اساتید حق التدریس امکان ثبت نام دارند؟

ج: بله . شماره قرارداد خود را در ثبت نام قید کنید.

-س:آیا داشتن سابقه تشرف به عتبات تاثیری در قرعه کشی دارد؟

ج: خیر

-س: اینجانب در گذشته به صورت متاهلی به عتبات دانشجویی اعزام شده ام و اکنون می خواهم با سرگروهی همسرم مجددا ثبت نام نمایم. آیا امکانپذیر است؟

ج:بله امکان پذیر است.

-س: اینجانب هم استاد و هم دانشجو می باشم بهتر است در کدام گروه ثبت نام کنم تا شانس بیشتری داشته باشم؟

ج: اساتید تعداد ثبت نام کمتر و سهمیه کمتر و دانشجویان ثبت نام بیشتر و سهمیه بیشتری دارند و در مجموع تفاوت چندانی نخواهند داشت.

-س: اینجانب در سال های قبل پذیرفته شده ام ولی اعزام نشدم. آیا امکان ثبت نام مجدد را خواهم داشت؟

ج: بله.

-س: اینجانب و همسرم هنوز دارای عقد نامه نیستیم آیا ارائه صیغه نامه و مدارک دیگر مورد قبول است؟

ج: خیر- ارائه عقد نامه رسمی قبل از زمان اعزام الزامی است.

-س آیا وام به همراه زائرین هم تعلق می گیرد؟

ج: بله وام به زائر اصلی و یک همراه(همسر) تعلق می گیرد و به فرزندان وام تعلق نمی گیرد.

 

-س فارغ التحصیلانی که قبلا به عمره دانشگاهیان اعزام شده اند می توانند به عتبات اعزام شوند؟

خیر، حداقل اشتغال به تحصیل در ترم اول سال جاری الزامی است.

-س آیا انتخاب زمان تشرف با دانشجوست؟

ج: بله دانشجو می توانند دو تاریخ برای اعزام انتخاب نماید.اگر میزان درخواست برای یکی از تاریخ ها بیشتر از ظرفیت کاروان باشد قرعه کشی انجام خواهد شد و یا تاریخ دوم برای زائر در نظر گرفته می شود.

-س اینجانب در دوره های قبل با کاروان های عتبات دانشگاهیان اعزام شده ام آیا می توانم مجددا ثبت نام و اعزام شوم؟

ج:بله

-س اینجانب در استان های مجاور مرز سکونت دارم آیا همه استان ها سهمیه تشرف دارند؟

ج:بله تمامی استان های سراسر کشور سهمیه تشرف به عتبات دارند.

-س بنده متاهل هستم و همسرم دانشجو نیست آیا به ایشان هم وام تعلق می گیرد؟

ج:بله به ایشان هم وام تعلق می گیرد.

-س شانس پذیرفته شدن در قرعه کشی به چه میزان است؟

ج:انتخاب تاریخ های خاص برای تشرف، مانند ایام عرفه،عاشورا با توجه به حجم بالای ثبت نام کنندگان، از شانس کمتری برای انتخاب شدن برخوردار خواهد بود.پیشنهاد می شود حداقل یکی از اولویت های خود را در ایام عادی انتخاب کنید.

س:حدود قیمت زمینی و هوایی ؟

قیمت عتبات عالیات بر اساس دوری و نزدیکی به مرز متفاوت است.سفر زمینی حدود یک میلیون و۱۰۰هزار تومان و سفر هوایی حدود یک میلیون و۷۰۰هزار تومان.قیمت نهایی در زمان اعزام مشخص می شود.

س:مقدار وام چقدر است؟

ج:وام در مورد سفرهای زمینی۱میلیون تومان و در سفرهای هوایی یک میلیون و۵۰۰هزار تومان می باشد و به زائرین اصلی و یک همراه(همسر) با ضامن معتبر که مورد قبول بانک باشد، پرداخت می شود.

س:آیا به وام سودی تعلق می گیرد و بازپرداخت آن چند ماه است؟

ج:وام به صورت قرض الحسنه و با کارمزد۴درصد پرداخت می شود و در اقساط۱۸ماهه باید بازگردانده شود.

س:قیمت کودکان چگونه محاسبه می شود؟

ج:قیمت کودکان زیر دو سال۱۰درصد کل هزینه و کودکان بین۱۲-۲سال۸۰درصد کل هزینه را باید پرداخت کنند.

س:آیا همه استان ها اعزام هوایی دارند؟

ج:خیر استان های کردستان،کرمانشاه،کهگیلویه و بویراحمد،ایلام،خوزستان،لرستان به دلیل نزدیکی به مرز فقط زمینی اعزام می شوند.استان های خراسان رضوی،هرمزگان،سمنان،فارس،کرمان و سیستان و بلوچستان هم به دلیل بُعد مسافت و عدم ثبت نام زائرین به صورت زمینی در دوره های قبل، فقط هوایی اعزام می شوند.

 

برای ثبت نام عتبات دانشگاهیان کلیک کنید

 

قبل از ورود به دانشگاه پیام نور باید بدانید

ورودی جدید به دانشگاه پیام نور باید بدانند

دانلود لیست منابع و ارائه دروس پیام نور ترم بهمن 99 کلیک کنید

 

 

برچسب ها : ثبت نام عتبات, ثبت نام عتبات دانشجویی, ثبت نام کاظمین, ثبت نام کربلا, ثبت نام نجف, سایت لببیک, سایت لبیک, عتبات دانشجویی, عتبات دانشگاهیان

 

 

برای ارسال نظر از فرم زیر استفاده کنید

برای صرف‌نظر کردن از پاسخ‌گویی اینجا را کلیک نمایید.

نام و نام خانوادگي

آدرس ايميل (نمايش داده نمي شود)

آدرس سايت

پی ان یو نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی کند
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید
نظراتی که غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود
در صورتی که سوالی دارید باید از قسمت " پرسش و پاسخ " سایت استفاده کنید

قوانین ارسال نظر پرسش و پاسخ

Δ

 

 

 

 

 پربازدید ترین ها پربحث ترین ها

آغاز مهلت تغییر محل آزمون پیام نور نیمسال دوم 1402-1401 امتحانات ۱۶۹۱ عنوان درس پیام نور استاد محور شد + لیست دروس تمدید دوباره مهلت ثبت نمره میانترم دانشجویان پیام نور آغاز مهلت تغییر محل آزمون پیام نور نیمسال اول 1402-1401 آغاز حذف و اضافه ترم مهر 1401 پیام نور لیست منابع و ارائه دروس نیمسال اول پیام نور سال تحصیلی 1402-1401 نکات بسیار مهم نحوه ثبت نام پذیرفته شدگان ارشد پیام نور پذیرش مهر 1401 ثبت نام و انتخاب واحد ترم مهر 1401 پیام نور تمدید شد ثبت نام رشته های بدون کنکور پیام نور مهر 1401 آغاز شد + دفترچه و لینک ثبت نام آموزش تصویری تغییر محل آزمون پیام نور در سال 1401

دسترسی سریع

دسترسی سریع به سیستم گلستان لیست منابع و ارائه دروس پیام نور لیست دروس عمومی و معارف پیام نور سال 97 دانلود رایگان نمونه سوال با پاسخنامه دانلود رایگان کتاب و جزوات پیام نور قبل از ورود به پیام نور باید بدانید بعد از ورود به پیام نور باید بدانید مدارک فارغ التحصیلی پیام نور

جدیدترین ها

آغاز مهلت تغییر محل آزمون پیام نور نیمسال دوم 1402-1401

امتحانات ۱۶۹۱ عنوان درس پیام نور استاد محور شد + لیست دروس

تمدید دوباره مهلت ثبت نمره میانترم دانشجویان پیام نور

آغاز مهلت تغییر محل آزمون پیام نور نیمسال اول 1402-1401

آغاز حذف و اضافه ترم مهر 1401 پیام نور

لیست منابع و ارائه دروس نیمسال اول پیام نور سال تحصیلی 1402-1401

نکات بسیار مهم نحوه ثبت نام پذیرفته شدگان ارشد پیام نور پذیرش مهر 1401

ثبت نام و انتخاب واحد ترم مهر 1401 پیام نور تمدید شد

ثبت نام رشته های بدون کنکور پیام نور مهر 1401 آغاز شد + دفترچه و لینک ثبت نام

آموزش تصویری تغییر محل آزمون پیام نور در سال 1401

تقویم آموزشی دانشگاه پیام نور در سال 1402-1401 / تاریخ ثبت نام ، انتخاب واحد ، تغییر رشته و مهمان

تاریخ اعلام نتایج آزمون ارشد فراگیر پذیرش مهر ۱۴۰۱

تاریخ آزمون و انتشار کارت ورود به جلسه کارشناسی ارشد فراگیر

تاریخ معرفی به استاد ترم تابستان 1401 پیام نور

مهلت ثبت نمره میان ترم پیام نور تمدید شد

آغاز مهلت ثبت درخواست مهمان پیام نور در تابستان 1401

تاریخ ثبت نام و انتخاب واحد ترم تابستان 1401 دانشگاه پیام نور

امکان تغییر محل آزمون در ترم تابستان 1401 پیام نور فراهم شد

جزئیات ترم تابستان 1401 پیام نور اعلام شد / کلاسها مجازی ، امتحانات حضوری

امتحانات نیمسال دوم پیام نور از فردا به صورت حضوری آغاز می شود

لیست منابع و ارائه دروس نیمسال دوم پیام نور 1401-1400

نحوه امتحانات پایان ترم پیام نور در نیمسال دوم 1401-1400 / عمومی ها مجازی

وام شهریه پیام نور در سال 1401 + آموزش تصویری

امتحانات دانشگاه‌ها حتما حضوری برگزار خواهد شد

مهلت تغییر محل آزمون 1401 پیام نور آغاز شد + آموزش تصویری و نکات مهم

مهلت مجدد ثبت نام ارشد فراگیر پیام نور آغاز شد

تمدید مهلت ثبت نام ارشد فراگیر پیام نور پذیرش 1401

رئیس دانشگاه پیام نور استان آذربایجان شرقی تغییر کرد

جزئیات تاریخ ثبت نام و آزمون فراگیر 1400 پیام نور اعلام شد + اطلاعیه سازمان سنجش

همه دانشجویان کشور بیمه تأمین اجتماعی می‌شوند

حذف و اضافه ترم بهمن 1400 دانشگاه پیام نور

تجمع اعتراضی کارمندان دانشگاه پیام نور + تصاویر

آغاز ثبت نام و انتخاب واحد ترم بهمن 1400 دانشگاه پیام نور

امتحانات پیام نور در برخی استانها لغو شد

کلیه امتحانات دانشگاه پیام نور در نیمسال اول 1401-1400 مجازی شد

جستجو

آخرین نظرات

راهنمای تصویری

آموزش دریافت کارت ورود به جلسه پیام نور راهنمای پرداخت شهریه پیام نور راهنمای تصویری امتحان الکترونیکی پیام نور آموزش نحوه درخواست مهمان در پیام نور راهنمای نحوه مشاهده نمرات آموزش نحوه اعتراض به نمرات پیام نور نحوه اعتراض به سوالات امتحانات پیام نور آموزش نحوه اعتراض به کلید سوالات

راهنمای پیام نور

حذفیات دروس پیام نور شرایط تغییر رشته در پیام نور راهنمای شرکت در امتحانات پیام نور نحوه محاسبه نمره در پیام نور نمره قبولی در پیام نور چند است ؟ نحوه محاسبه نمره دروس عملی در پیام نور اگر در امتحانات پیام نور غیبت کنید نحوه گذراندن درس دانش خانواده و جمعیت

خبرنامه سایت

 

این سایت هیچگونه وابستگی به دانشگاه پیام نور و مدیریت آن ندارد
کلیه حقوق این سایت ، متعلق به می باشد و استفاده از مطالب با ذکر نام منبع بلامانع است .
طراحی سایت : پی ان یو نیوز
  ضبط پیام صوتی

زمان هر پیام صوتی 5 دقیقه است

ضبط توقف ضبط انصراف تایید و ارسال

کلمات کلیدی : pnu, pnunews, pnu.ac.ir,Iran,news pnu, Pnu News, pnu news.com, reg.pnu.ac.ir, Iranian, Farsi,خبرگزاری پیام نور, پیام نور نیوز,pnunews.com ,دانشگاه پیام نور, برنامه امتحانات, نمونه سوال پیام نور اخبار دانشگاه ها,اخبار دانشگاه آزاد,اخبار آموزش عالی, اخبار پیام نور,فراگیر پیام نور,اخبار علمی,اخبار پژوهشی,



جزوات ارشد فراگیر
جزوات ارشد فراگیر
سوالات کنکور ارشد فراگیر
سوالات کنکور ارشد فراگیر
سوالات ترمی ارشد پیام نور
سوالات ترمی ارشد پیام نور
سوالات کنکور دکترا
سوالات کنکور دکترا
تند خوانی و تقویت حافظه
تند خوانی و تقویت حافظه
صفحه راهنمای وب سایت همیشه آنلاین

سوالات کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور تمام رشته ها
سوالات کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور تمام رشته ها